Powered By Blogger

Wednesday, April 14, 2010

2 Minggu Di Wad





Detik, Masa Dan Ketika Yang Sangat Pedih...!!

Ibarat telur di hujung tanduk daaaa... Gua ibarat diberikan peluang ke-2... Fuhhh...!! Dari MMW ke HAEMATOLOGY WAD...!! 2 hari kat MMW n 2 minggu kat HAEMATO... Tamparan hebat bagi gua...!! Alhamdulillah gua slamat keluar, walaupun belum berapa ok.

Pada hari pertama gua kluar wad, 1 lg cerita plg best gua nak ceta ngan lu orang... Sekali lg, gua rasa sakit pada dada, dan tiba2 sukar bernafas... Di sana gua ibarat dunia ni kosong... Gua ada keluarga.. Tp, mereka cuma melihat dan buat2 x tau jak... Alhamdulillah...!! Syukur... Gua akan tuntut semua itu kalau gua mati malam itu...

Skrg gua perlu brusaha sendiri tanpa bantuan keluarga... Allah akan bersama orang2 sepertiku... Aku serahkan diriku bulat2 pada Allah ta'ala...!!

P/S : "maafkan klu gua ada terkasar bahasa selama ini... moga anda dirahmati Allah...!!"

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger